Önceki Haber Sonraki Haber

Postecoglou: "Türkiye bu gruptan çıkmalıydı"

Ange Postecoglu, Milli Takımımızın ABD'yi 3-2 yendiği maçı yorumladı.

26/06/2026 Cuma

Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı yorumladı.

Ange Postecoglou, "Türkiye galibiyetten çok memnun olacak, ancak kendilerine çok kızacaklar." yorumunu yaptı.

Deneyimli teknik adam, "Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var, ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar." dedi.

Postecoglou, "Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok." ifadelerini kullandı.



Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
  Ana Sayfaya Dön
Webaslan Anasayfasına Dön