İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna flaş yanıt!
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Gazeteci Bahar Feyzan'ın Youtube kanalına konuştu. Hacıosmanoğlu, yapılan eleştirilere ve istifa edip etmeyeceği sorusuna yanıt verdi. İşte o açıklamalar...
-"İstifa edecek misiniz?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Niye istifa edeyim ki ben! Kulüp başkanı mıyım, antrenör müyüm? Daha yapacak çok iş var. 19-20 yaşında bu çocuklar. Eleştirmeye devam etsinler. Ben şahsım adına 50 sefer özür diledim."
"Akın Gürlek'i niye işaret ettiniz?"
İbrahim Hacıosmanoğlu: "Ahmet Çakar, 'bizim çocuklar değil, onun bunun çocukları' dedi. Bu çocukların aileleri var. Normalde 'ben elimden geleni yaptım, sahaya çıkacak halim yok' diyebilirdim. Sorumsuzluk olurdu. Ben kendimi ortaya attım, bana saldırsınlar çocukları rahat bıraksınlar diye. Ben kurnaz biri olsam 'bana ne elimden geleni yaptım' derim."
