Fatih Terim'den A Milli Takım mesajı
1 / 15
A MİLLİ TAKIM YORUMU
Fatih Terim, kendi YouTube kanalında A Milli Futbol Takımı'nın ABD galibiyetini ve Dünya Kupası'na veda etmesini değerlendirdi.
2 / 15
"ÇOK İYİ OLMAZ"
"Zevk almak, eğlenmek insanı mutlu eder ama 'Ben bu maçı kaybedersem acaba neler olacak?' düşüncesiyle sahaya çıkan oyuncuların veya hocaların tavrı, tarzı, yaklaşım şekli hakikaten çok iyi olmaz."
3 / 15
"EN KÖTÜ DUYGU BU"
"Kaybetme korkusu sporcular için en kötü duygusudur. Onun için ben hayatım boyunca oyuncularıma 'Kaybetmekten korkmayın' dedim. Bir daha da kaybetmekten yine korkmayın, başka türlü kazanamazsınız. Çünkü kaybetmeyle kazanma arasında geçen cereyan eden akıma zaten spor veya futbol diyoruz."
Diğer resimleri görmek için aşağıya kaydırın.
